Tuesday 18 December 2012

Pengambilan shake aku n hubby.....

Salam =) Ceria....

Emmm, aku n hubby dah mencuba snp (starter now pack) selama 2 minggu n hasil nyer mmg sgt2 ok...coz What? Hubby aku dh berjaya turun berat dia sebanyak 2kg dlm masa seminggu jer :) purpose kami bukan shj nk jg badan but nk jadikn family kami hidup happy n sihat selalu.....selama nie puas aku cari cara nk menurunkan badan secara sihat Dan alhamdulillah Allah lorongkn jln kepada kami.... :-) sekarang hubby aku dh x susah tuk pernafasan dia n sakit lutut yg dia kerap alami pun dh beransur pulih... =D Aku pulak dlm time pregnant cam nie aku x Rasa penat dh bahkan aku boleh bgn awal2 pagi....di samping blh buat byk kerja skrg nie tanpa Rasa penat....

Setiap org mmg ada pandangan sendiri tapi yg pasti walau pun byk yg kata produk nie x bagus sebenarnya n membazir kerana modal yang tinggi tapi bagiku cara kita implement sebenarnya perlu kena dengan caranya barulh berbaloi.... Sebenarnya product nie bagus tuk tambahkan nutrisi dalam badan coz mknan yg kita ambil skrg pun byk pengawet...ada yang kata bila mkn product nie x blh turun berat badan tapi sedar x? Setiap jln yang Allah lorongkn perlulh dengan usaha.....so klu nk kurus kenalh usaha bkn sekadar pengambilan product nie jer dh blh kurus tapi pemknan kena jg n senaman pun kena buat jgk...product nie sbg alat bantuan untUK Bantu kita hidup sihat jer bkn cam product lain ( BUKAN NK JATUHKAN PRODUCT LAIN YER =P ) menjanjikan keputusan yg cepat tp bila berhenti...keputusan yg sangat memeranjatkn coz What???... Badan tambah berat....tapi mmg product nie bkn sekadar mengajar nk mengamalkn mkn sihat serta blh ubah tabiat buruk dlm cara pemknan harian aku n hubby...... ;-)

Aku bersyukur skrg nie kami dh jmp jln yang ter baik dlm mengamalkan hdp yg sihat..... .


Kepada semua apa tunggu lagi...... =D


USAHA PERLU ADA UNTUK JADIKAN HIDUP YANG LEBIH BAIK.... =D

No comments:

Post a Comment

Order Form

Subject: *
E-mail Address: *
Name
Address
Phone Number
Item(s)
Unit(s)
Total Price (RM)

* RequiredCreate Email Forms